Wymiany i zwroty

Szanowni Państwo,
wierzymy, że nasze produkty będą sprawiać właścicielom mnóstwo radości przez długi czas. Wykonujemy je z największą starannością podczas wielogodzinnego procesu tworzenia, wkładając w każdy szczegół całe serce. Aby każdy Klient był zadowolony z dokonanego zakupu akceptujemy zwroty zamówień zrealizowanych w Sklepie online, w ciągu 14 dni od doręczenia ich. Jeśli produkt nie spełni Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: magdalena@ajdacho.pl

Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy Państwu formularz zwrotu/reklamacji. Formularz dostępny jest także tutaj - formularz odstąpienia od umowy.
Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.


Procedura wymiany, zwrotu lub reklamacji

1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: magdalena@ajdacho.pl

       
Zgłoszenie powinno zawierać:      

Imię i nazwisko         
Numer zamówienia         
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

2. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Nienaruszona musi pozostać także etykieta znajdująca się przy produkcie. Dostarczony musi zostać również paragon lub faktura wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Do zgłoszenia reklamacji Klient zobowiązany jest opisać na czym polega wada.

3. Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie. Klient traci uprawnienia reklamacyjne, jeżeli nie zawiadomi Sprzedawcy o wadzie w terminie 2 miesięcy od otrzymania produktu.

4. Koszty przesyłki produktów do pracowni Ajdacho ponosi zamawiający. W przypadku odstąpienia od umowy, nie następuje zwrot kosztów przesyłki Klientowi. Zwrot przysługuje w przypadku uwzględnienia procedury reklamacji.

5. Reklamacja rozpatrywana jest przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Klienta reklamowanego produktu.

6. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zgłoszone wady wynikają z winy Sprzedawcy, Sprzedawca wymieni towar na nowy bądź dokona jego nieodpłatnej naprawy. Wybór sposobu realizacji należy do Klienta. Jeśli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy, Klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

7. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż nie odpowiada on za zgłoszone wady (gdy uszkodzenia wynikają z winy Klienta na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania Produktu, w tym powstania zniszczeń mechanicznych, zmian struktury lub kształtu Produktu, bądź na skutek zdarzeń losowych), Sprzedawca zawiadomi Klienta o przewidywanych kosztach naprawy Produktu.

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadku Umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wykonana na specjalne zamówienie według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 6. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

9. W przypadku skorzystania przez Klienta z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy,    Sklep nie przyjmie przesyłki odsyłanej za pobraniem.

10. Wszystkie paczki prosimy wysyłać na nasz adres korespondencyjny:

Ajdacho ul. Gagarina 25 m 62 00-753 Warszawa

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
Zespół Ajdacho
magdalena@ajdacho.pl

Pliki do pobrania


Formularz odstąpienia od umowy (do pobrania)


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów